Hãy tìm kiếm trước khi đặt câu hỏi, bạn sẽ tiết kiệm rất nhiều thời gian

Nhưng đừng ngại hỏi và đóng góp câu trả lời

[Hà Nội] BraveBits hiring 02 Technical Supporter - Full time (Joomla)

0 phiếu
level-1 đã hỏi 24 Tháng 2, 2016 bởi bravebits Mới vào nghề (140 điểm)

Job vacancy: 02

Only full-time position is available.

Salary

Negotiate

Responsibilities

  • Provide support in English for all technical matters related to company’s Joomla product utilization via forum, social media, emails...
  • Document, track and monitor problems to ensure a timely resolution
  • Write the documentation and test products. Write a new and update existing documentation manuals plus test products before release.
  • Resolve, collect feedbacks about issues and product improvement
  • Contribute ideas to improve products and working process

Requirements

  • Professional English READING and WRITING skill.
  • Good at communicating, negotiating and presenting
  • Good understanding about xHTML, CSS in order to support customer with technical issues
  • Experience in Joomla/ WordPress is a bonus
  • Ability to understand customer’s problem and provide timely, patiently and responsive support
  • Experience in customer support is a bonus

Deadline: February 29th, 2016

Hỏi bạn bè:

Câu trả lời của bạn

Your name to display (optional):
Chính sách bảo mật: Địa chỉ Email của bạn chỉ được sử dụng để gửi những thông báo này.
Mã xác minh chống spam:
Để tránh mã xác minh này trong tương lai, xin vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký.

Chuyên mục HOT

...